Again!

Japp nu var vi där igen! Bloggar skit dåligt.. Jag e sämst jag vet. men kommer nog byta blogg nu så jag kan blogga ifrån iphonen! då blir det nog bättre :)

Annika är hemma från malta och ahr varit sen i torsdags :) Och i onsdags fick jag världens bästa present av världens bästa linus! En resa till Malta! :D Jag e så lycklig så jag tror jag smäller av! Så den 3 augusti bär det av mot Köpenhamn! Vi kommer ha såååå sjukt roligt där nere! JAg å linus kommer rocka heeeela ön! tillsamans med annika då förståss ;) haha..

Jag ska ha kalas den 31 juli nu eftersom jag då är på malta den 4 augusti på min Födelsedag! så kommer fira mig innan! :) Kommer nog bli kalas detta!!! :D jag längtar så jag snart spricker! tänker på det hela tiden!! :)

nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en cigg sen åka till Lysekil en sväng med syster ;)

Har ju klippt av mig håret åxå, slänger med en bild :)




Här en en Bild på Sliema också på malta ;)


Kommentarer
Postat av: linus

UUUSEL uppdatering om du frågar mig, skärpning damen!

2011-07-25 @ 00:01:44
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0