Måndag och dövarmt!

Hejsan! Jag har faktiskt inte ork till att uppdatera i den här värmen så jag tar det när jag orkar..
Har spenderat mina senate dagar i Lysekil med Jennie och Jessica, Idag åkte dock jessica vidare för att senare åka hem till Norrländska skogarna runt Hudik! Men jag säger inte hej då, utan säger vi ses snart igen! Är så glad att jag fått tillbaka lite mer av min kontakt med Jennie som försvann lite i sanden för ett tag sen, hoppas dock det bli ändringar på det ;) Älskar att umgås med den människan, Gör mig så otroligt glad!

Något annat som gör mig  otroligt glad är att annika min älskade syster kommer hem på Tors!! :D Awsome! Saknar henne så jag spricker snart typ!

Funderar dock på om jag ska byta blogg så jag kan blogga från min iphone vilket är sjukt störande att jag inte kan nu.. Blää..
Och sen vill jag faktiskt ha lite dåligtt väder så jag har en ursäkt att kunna spela lite Dungeon Keeper 2 ! ;)

Nu ska jag fixa torkvindan å spela lite DK 2 tills min prinsessa på andra våningen vaknar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0