12:19

Häj Häj! Ja jag kan medge att jag är trött på vissa eller många rättare sagt, Jag orkar inte med all skit längre så jaa jag tar ett break, jag orkar inte finnas där just nu, jag måste få andas först.

Ska iaf bli såååå skönt att få spendera Midsommarafton på Smögen med min underbara jessica :) Wonderful! Äta gott och umgås med folk! :)

Någon jag absolut inte är trött på (eller kanske ibland för att vi hörs så¨sällan) är Jennie :) Saknat henne så, så nu ska jag ta bussen om en halv timme och ta en lunch på Harrys med henne, Coooozy!

Slänger med en bild åsåå ;)



Anna Och Jennie bakar bullar, det var typ i vintras nån gång.


Kommentarer
Postat av: Tessan

e de där ja ska ta åt mig lr?

2011-06-23 @ 13:54:48
URL: http://xayides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0