Förlåååååt.. långt inlägg ;)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte skrivit på typ en vecka ?! Ganska långt inlägg och massa bilder :)

Förra veckan spenderade jag hos min uderbaring Tessan i stenungsund.. tivs jätte bra hos henne. var på quiz och tog det allmänmt lugnt. ålkte på onsdagen och åkte därifrån på fredagen, vidare mot Gööötet änna! Spenderade helgen där och hade sjukt roligt, träffade massa nya människor och även tog en tur ut till gbgs skärgård. eller vad kallar man det? ja inte vet jag.. Men roligt hade jag iaf.. har en känsla av att det blev lite sura miner från vissa människor att jag var där och vem jag var där med, men det skiter jag i. Jag har ett eget livoch gör som jag vill.. sen får folk tycka vad dom vill.. åkte hem på söndagen, åkte spårvagn (själv dessutom) ;) jag är stolt över mig själv.. haha, har lite dåligt samvete för vissa saker men det går jag inte in på nu.. säger bara att det finns fruktansvärt givmilda människor! :) åkte vidare till Tessan i stenungsund och åkte med Jullan därifrån å hem :)

måste även berätta om det roliga samtal jag fick under onsdagen förra veckan.. Min syster ringde:

-Hej! jag tänkte berätta en sak men du får inte äsga nått högt eller säga något till nån?! okej?
- Hej, ja visst vaffan har hänt? Är du gravid eller vad händer?
-Nej jag är inte gravid, och jag ska inte flytta.
- Nehe? vad fan händer då?
- Ja du hade blivit arg om jag inte ringt innan eller berättar påå lördag..
- Okej?
- Jag jag tänkte bara meddela att jag ska Gifta mig på måndag :)
- Du sa vad?!?!!?!? Driver du med mig? Eller va? Jag fattar ingenting?! Whattafakk?!?!
- Ja är du inte glad?
- Haha jo naturligtvis? men hallå min syster ska gifta sig och det berättar du för mig 5 dgaar innan du väl ska gifta dig?! (under tiden står jag med hakan nere i marken å undrara vaffan som hänt? samtidigt som Tessan kommer ut frågande på balkongen å undrar vad jag står å gapar åt? )
-Ja, och 'r det så jobbigt så får du väl berätta för Tessan då :P. haha
-Tack..
sen berättar hon själv via högtalaren å jag går i typ 3 dar å är fortfarande chockad..

Kommer iaf hem på söndag, kollar kvällens avsnitt av Big brother.. Det vart huuuuur spännaden som helst! Peter blev "utslagen" men bvar helt plötsligt i final! ena stunden vart jag förbannad å sen hoppade jag av glädje. JA både jag och mamma vart chockade.. för er som såg så fatta ni ju ;)

Måndag vaknar å sen var det helt plötsligt bröllop! dock i rådhuset men det var jätte fint! dom var så söta så!! Slänger med en bild på detta också ;)

Sen på onsdag så åjte jag och linus till Gbg och tittade på Petter och September, Dom var sjukt bra! köpte ny klänning och solglasögon. Skrattade så jag nästan dog på bussen hem, full kines och youtubeklipp! jag dör!! haha.

Och idag har jag spenderat dagen ute med min kära Fesen! Har alltid trevligt med henne :)

Så nu har jag med lite iaf :)

Slänger upp en bild på min snygge vän linus också ;)

www.hermanssonlinus.blogg.se

 

Nu har jag uppdeterat lite iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0