Härliga Söndag!

Idag är det söndag och jag mår bra :) Fick pratat med min älskade syster i telefon igår, saknar henne så jag spricker snart.. Var även ute i stan igår en sväng, trodde dom skulle till harrys eller sjökanten men visade sig att dom skulle dra till Havsbadet. å vad tycker jag om havsbadet? jo jg hatar stället.. men ett måste att vara där minst en gång varje sommar, å när jag fick höra det så drog jag till Old House ist, mkt trevligare stannade där på en kaffe sen åkte jag med bussen hem :) Jag är stolt över mig själv att jag vart ute utan att dricka nått. Klapp på axeln* Hoppas på att få träffa sötaste jennie imorgon var ju sjukt längesen nu..

Och jag tror fortfarande att jag kommer köra på en nykter midsommarhelg! :D Im proud of my self!!

Och söker fortfarande jobb som en dååååååre! börjar tröttna på detta nu.. Suck!

Har ju även spenderat dagen med att vara med linus, har joggat/promenerat i ösregn och avslutat med Jordgubbar hur gott som helst, ( skulle ätit när jag kom hem inatt men det orkade jag inte ;) )

Nu ska jag bort till grannen på spa och kryddparty, ja vrf det nu heter party kan man ju undra? hmm är ju en demostration av varor inte ett party? iaf, skriver kanske mer sen..

Puss kram skumbanan!

Här är en bild på linus oxkså från när vi var i gbg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0