Hejsan hoppsan!

God eftermiddag! Idag är vädret sådär, så jag och mamma har bestämt oss för att åka till lysekil å handla lite :) Det typ ekar i kylen, fast ändå inte, för den är typ full? men inte fan hittar jag nått jag vill ha när jag öpnnar å tittar.. Så det blir lysekil en sväng, kanske hämtar upp Fesen efter jobbet, ja vem vet..

Igår var det som sagt BB final och som vi alla trodde så tog simon hem det, Jävla skit säger jag, men är riktigt glad ändå när Peter fick sin silvermedalj! han e värd varenda krona jag lagt på röster, haha fick förfrågan igår hur mkt pengar jag lagt på rösting på bb denna säsongen, Jag har kanske ringt 45 samtal allt som allt, då är typ 5 på Rodney å resten på Peter :) Så det är inte så mkt.. Riktigt kul att se typ vad som hänt under hela säsongen osv, eftersom man sett i stort sätt allt.. Man har ju nördat 24/7 sen vecka 2 på säsongen.. Så man har la hängt määä eller ;)

Nu är det dags att åka till "Stan" ;)

Tänkte också säga att jag saknar min Tessan! Ja jag åker nog till stenungsund typ imorgon eller onsdag :P Får ju passa på lixom, och hon har ju bokat Quizzen på Tors på harrys också, och det kan jag ju inte bara missa! ;)

Slänger med en bild på oss, Tesan är ju söt iaf ;)


Kommentarer
Postat av: David

HON har bokat?? ;)

2011-06-19 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0