Hejsan!

Känner för att blogga lite, och idag tänker jag inte dela med mig av några hemligheter, och jag skriver det jag vill så får n undra hur mkt ni vill, jag bryr mig inte. Mår fortfarande skit efter helgen, har spykänsla hela tiden som jag fan inte blir av med, och börjar bli jävligt trött på det.. vissa stunder mår jag skit bra å nästa stund mår jag piss dåligt och vill bara gräva ner mig eller typ gå å spy, så bra mår jag nowdays, and it fucking sucks! Jag vill bara må bra..

Nee nu ska jag inte vara sån, var bara tvungen  få ur mig lite iaf.. Spenderat dagen ute på gården å busat med min Solstråle Nicole! Hon får mig så glad och jag å Fesen skrattade så vi nästan la oss på marken, och jag slänger med en bild på vrf ;)

har även ätit jordgubbar med min mor. Hon är så sjukt bra min mamma! Ställer upp i alla lägen hon är helt enkelt
bäst!! :)



Jag tror det trillade ur nått ur nicoles näsa ;)

 

 

Och här är en annan på när det inte riktigt gick som det skulle med maten ;)

Over and out!

 


Kommentarer
Postat av: Therése

AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAH faaan va goo hon ee min docka :D Ser ut som värsta brödbiten på kort ju men det va d INTE hahahahah!!! Hon e sååå söööt <3

2011-06-14 @ 00:53:38
URL: http://tesenfesen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0