Hello ^^)

Hejsan! känner att jag måste uppdatera lite oftare.. Jag tycker om att blogga det är skönt för själen, sen skiter jag i hur många som egentligen läser detta..

Igår spenderade jag dagen hos patrick, var med några som gaddade sig sen blev jag kvar där. Cissi å Tanman gjorde en as go Taco-grej i ugnen det var skiiit gott! Mums! Så blev att sitta å tjöta med resten av gänget hela kvällen :) Jag var dock nykter vilket känns jätte bra, Fick ju dock höra att jag kanske var för fin för sällskapet, jag var torr och att jag plötsligt blivit sofistikerad och det ena och det andra.. Men i give a crap, JAg vill inte dricka :)

Har även planerat min Midsommarafton. Den ska spenaderas med Sötaste Pööördshan!! Fick goaste samtalet av henne häromdagen, var jätte kul att jag blivit dit bjuden att spendera dagen där, kommer även kompisar till Robin från Örebro som ska vara med å fira. Och då ville Jessica ha med mig. KLänns jätte kul! Kommer dock bli nyktert då med :) nKAnske möjligvis tar mig en öl eller en cider.. Men inte mer.. :) Jag klarar mig fint!

Jag och Jessica i Sthlm :)



Slänger även med en bild på mig och mina systrar som små :)



Blond och Tjock? ja det är jag...

Tjingeling, nu ska jag enr till patrick och dricka kaffe, smell ya later :)

Kommentarer
Postat av: pööördshan

Laaaav yaaaaa <3

2011-06-19 @ 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0