Hoooj!

Hej igen, var ett par dagar sen sist.. sitter just nu och väntar på att Jullan ska komma och hämta ett papper som jag fyllt i.. säger inte än vad det är för papper det lär ni få reda på förr eller senare ändå :)

Ja och håret är ju som sagt av, börjar få en anings ordning på det nu iaf :) behöver ju klippa till det lite och jämna ut det men detkommer väl det med så smånng om ;) moahaha. känns jävligt gött att det är av iaf :) så friskt och skönt. nog om det.

Ska kanske åka en sväng till lysekil idag då Jessica och Daniel ifrån Hudik har kommit till stan.. Kuligt! sen är väl tanken att jag ska ner till patrick å dricka en kopp kaffe iaf :) kanske vara där ikväll, ja som sagt så går ju inte planering och jag hand i hand. :P thats life'!

Nu blir det mer kaffe och en cigg!

SötChey.se!



Kommentarer
Postat av: linus

min fining <3

2011-06-23 @ 15:18:08
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0