im so sorry..

Hej mina kära vänner och ovänner.. Eller har jag sånna?

Har ju som sgat inte mått bra denna veckan.. inte mått bra sedan jag kom hem i lördags.. Har velat spy hela tiden och typ legat på denna soffa heeela veckan.. Har inte sovit på nätterna och har även drömt mardrömmar, vilket jag inte brukar göra.. har hänt 2 ggr på detta år redan å innan det har jag inte haft det sen jag var typ 8 år.. så vrf ska det komma nu.. har bilderna i huvudet ännu, jävligt tydliga bilder dessutom.. it sucks!

Har umgåtts en del med patrick å hanna :) Underbara vänner.. Tänkte faktiskt slänge med en bild på dom. hoppas dom godtar detta ;) Älskar er mina kära vänner! Och får inte glömma att även Hanna fyllde år igår, Grattis igen! <3



Men nu ska jag ut och fika med Therese! :) Har tyvärr ingen bild på na, men Hörs kanske i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0