Säger det med en kaffe...


Gooood Morgon! Tänk att kaffe kan göra så mycket. jag menar det räddar ju min dag! Är ju lite av en kaffe kärring, och ja en kanna kaffe om dagen är verkligen inte omöjligt snarare lite av en rutin. Och ja jag dricker med mjölk så magen inte tar så mycket stryk. Ifall det är nån som undrar ;)

Vädret suger ju idag, så idag tror jag att det blir en sväng till Torp Köp centrum med min älskade Linus! Låter inte det lite käckt? Dom har ju extra öppet med massa rea idag mellan 20:00- 22:00 ;) Mee like. dom brukar faktikt ha jävligt bra erbjudanden när dom har dessa kvällar, kanske få se Nicke Borg också? bli sminkad som modell och ta bilder? Nee jag stoppar nog vid Nicke, Om jag bara lyckas att få med mig Linus!..

Nu blir det mer Kaffe och en morgoncigg på det.. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0