Söndag! idag smäller det!

Japp idag smäller det!!! Vad är det då som händer? Jo den stora Big brother finalen kommer att avgöras efter nu 106 dagar i huset, och självklart hoppas vi att världens bästa Göteborgare Peter tar hem det! Så ikväll ska det bli chips å dipp å BB final!



Hade lite gårdfest igår, hade hur trevligt som helst, jag bara älskar mina grannar! Blev lite småfull, drog vidare och sen på fest, därifrån sen tillbaka igen, ja jag snurrade en del igår, men jag blir iaf inte så full så jag inte kommer ihåg saker. *Host jenny* ;)

Nu ska jag koka lite kaffe iaf, och som vanligt så dånar The Voice i mina högtalare ;) i love it! Slänger med en bild på mig när jag fikade med linus häromdagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0