Söndag..

Hejsan! har fått små påhopp att jag måste blogga så här är jag :) Trodde faktiskt ärligt att det inte är nån som är här inne och läser, men ack så fel jag hade! Alltid kul :)

Har iaf haft en minst sagt händelserik vecka.. Vart hos Beausang sen i onsdags, Var på quiz, och hade vi inte ändrat ett av våra svar hade vi fått 44 påäng och vunnit men vi fick nöja oss med en fjärdeplats, (B.K.Ö Svenska Dyslektiker Förbundet) ;) Sjukt sköna folk.. Har så roligt när jag e där :)

Åkte hem på lördagen och slumrade till i soffan, mådde sjukt illa men kände att jag ändå ville göra nått så när kl var 10 så åkte jag och min Mami till Lane loge och pratade med folk.. Mysigt, sen hem å sova i sin säng.. Gud vad sköööönt!

Skulle dessutom kunnna skriva under ett avtal på att jag inte ska dricka stora mängder alkohol..

Nu ska jag strax åka till Lysekil för att gå på Namngivningskalas till Lille Elver :) Myspys!

Blir tyvärr ingen bild idag.. kanske senare efter kalaset :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Man är inte tillräckligt full förrän man inte ens kan ligga på golvet utan att hålla sig i. Eller hur va det? :P

2011-06-12 @ 13:59:20
URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0