booom chicka woowoow!

Älskade måndag!! Japp idag vaknade jag till soligt väder å en värkande axel. Yeeehaw! Men smärta som jag vet är bra! :D I love getting Tattooed! Slänger med en bild på resultatet :)

och igår var det ju hur bra som helst , Gurkan det äcklet fick lämna Big brother huset! moahahhaha!! Det gjorde hela min vecka.. Och jaa jag är en kind of a big brother neard! Kan tyvärr inte hjälpa det.. Och denna vecka är det ju massa roliga saker som händer. Freeeze lekar och slag om finalplats. I like it!

Har faktiskt för en gångs skull börjat planera min vecka.. Som många i min närhet vet så går inte riktigt jag och Planering hand i hand.. Men ska iaf åka tilll min älskade Beausang på tors eller redan på ons?, stanna till på fredag, sen åker jag till hemlig ort (Antagligen) och hälsar på :) till på lördag, då jag ska åka tillbaka hem och firaa min Älskade maaamii! Som då fyller 26 :) *Host 46* Sen på kvällen har jag inte riktigt kommit fram till vad jag vill göra.. Antingen fest för tvillingarna Ljungberg eller så åker jag till Beausang igen ;) haha jag vet inte riktigt än :P  det får väl tiden utvisa!

Ikväll ska jag ha max.. så ska strax gå ner till syster då hon jobbar. Så det blir bok läsning och tv :) Yeah! Skön måndag säger jag! :)

Smell ya later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0