ett två tre, endast jag med rosé!

Japp har vart på bio med Patrick , hanna och filip, patricks bror. Det blev Pirates of the Carribean :) Den var Awsooooome! Den hängde ju ihop med tidigare filmer, så det var grymt, Penelope Cruz var med å henne går ju knappt å göra en dålig film med.. om man inte räknar med den där spanska rullen med kvinnliga namn som titel i filömen. kommer dock inte ihåg vad den heter.. Men det var en bra film. saknade dock Will och Elisabeth Turner! Men men Jack gör ju hela filmen, nej jag ska inte avslöja nått.. Får ni titta efter själva..

Så nu sitter jag här i min ensamhet och dricker Rosé! Kollar bb och bloggar.. ska strax tappa upp ett bad å kolla gårdagens avsnitt av bb, sen ska jag nog bädda ner i mig i sängen å läsa :) har ju som sagt sjukt bra böcker ;)

Och det är vid sådana tillfällen jag vill ha lite kärlek.. alla behöver det och jag behöver det idag! och imorgon å nästa dag! Haha just nu känns det hopplöst. kanska för att jag sitter och småsuper i min ensamhet. Lite tragiskt ändå..

Slänger in en bild på ja just mina tuttar men det är texten jag ville få fram..

Be mine*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0