Fortsättning..

Ja idag fortsätter jag att skriva.. Börjar smått få tillbaka rösten, -jag är sjukt trött på detta nu.. orkar inte meeet! Men jag tror att idag är en bra dag.. Jag hoppas på det iaf.. Har sjukt mycket jag vill få utlopp för men jag kan lixom inte få fram ord..

Men den här dagen kommer nog bestå av kaffe, läsning och BB.. Tror inte jag får så mycket annat gjort..
Har jobb jag skulle ringt på nu dessa dagar men hur går det när man inte ens kan öppna käften och gör man det så låter jag som en jävla åsna! Suck!!

Har iaf haft 4 sjukt roliga dagar i stenungsund..

Torsdag : Jag är i skolan gör prov och blir färdig med min Engelska kurs. Har även avslutat Branch och Produktkunskap och Projekt och Företagande. I like it! Hoppar på tåget åker till stenungsund och landar hos tessan och åker sedan ner mot Harrys, vi ska Quizza! Hur roligt som helst!! Alla går verkligen in för det! Hur kul som helst. vi vann dock inte men jag hade sjukt roligt och fick träffa sjukt roliga människor. Vi åkte å nattahndlade och åkte hem å gjorde kladdkaka! mums!

Fredag: Vaknar grejar, kvällen spenderades hos Peter med Så ska det låta, tacos å öl! Skit rolig kväll! Ännu mer nya människor! :)

Lördag: Tessan börjar jobba, jag följer med som praktikant.. Hade riktigt roligt där med ;) haha Fotbollskillar, flätor, clownnäsa, glasögon, wok. ja det fins mkt som man kan sumera den kvällen med. Iaf vi komemr hem, det kommer grannar från alla hål å helt plötsligt var erika lite full.. Ja klockan var typ 2 på natten, vi kom från tessans jobb vid 1 , Somnade iaf kl 5 Kändes sådär måste jag saj!

Och söndag : Jag åker hem ligger pall på soffan tittar bb och mår allmänt bajs, efter en sjukt rolig helg iaf  :)

Skriver kanske mer sen.. Puss kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0