Lördag jordens undergång?

Haha patetiskt det där tycker jag, nån lite profet som snackar massa propaganda om att jorden skulle gå under idag.. I dont believed it at all! bullshit.. Idag har det vart underbart väder iaf. suttit ute med grannarna på gården och bara myst!

Ska alldeles strax ner till patrick och dricka en kopp kaffe eller två :) Vart jag än är eller om jag checkar in på telefonen så lik förbannat så har dte med kaffe att göra?! jag börjar se ett mönster nu känner jag. *KaffeTorsk!!*

Ska väl antagligen gadda mig lite imorgon åxå :) i like! Kvällen vet jag inte riktigt vart jag ska spendera.. inte säker än. Men nånstans blir det jue! :) Tips?

Sen har jag ju kommit på att min backup till min iphone med itunes är på min skoldata, vilken jag lämnade in på skolan nu när jag slutade.. Jävla smarthuvve!! Tänker med röven ibland!! Suck.

Nu ska ja ta in min tvätt iaf och sen åker jag! tjing tjiing!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0