Onsdag!

Jap idag är det onsdag och jag vaknade sent idag :( blää.. Kokar ägg så jag får i mig lite frulle nu är dte tänkt.. Gott!

Ska träffa grannen idag å sen tänkte jag springa ner till patrick en sväng också.. Kaffe kaffe kaffe!!

Fikat hos rektorn igår gick ju jätte bra.. Vi hade så trevligt så.. jag fick berätta den sämsta respektive det bästa med mina år på Agneberg, och sedan fick jag även blommor av dom. Så  Gulligt, jag blev jätte rörd å tyckte väl att det var jag som skulle köpt blommor inte dom.. Så min Rektor Britta , Fd klassföreståndare Pia, Mentor Gun-Britt från studieverkstaden och sen Helena från Studie och yrkes vägledare.. Tack så jätte mkt för blommorna! Fick skriva under lite papper och så att vi å bara pratade allmänt, vilken var jätte skönt!! :)

*Jag antar väl att dom inte läser detta men det är tanken som räknas ;) *

Så just nu har jag semester men hoppas ju på jobb, helst igår! Väntar å väntar å väntar.. Jag e trött på detta nu..

Igår kväll satt jag med mina ärtvantar på mina händer och värmde dom, *micron 5 min* Huuur skönt som helst, var som ett par helt nya händer :) Awsome!

Nu ska jag äta Äggmacka! Tjingeling.

Här är mina blommor btw! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0