Tjingeling nacksving!

Japp idag väckte mamma migkl 08:00, rätt skönt att redan vara duschad sminka å druckit kaffe på inte ens en timme! Hur skönt som helst. Den som kommer å säger att jag tar tid på mig. Up Yours! *som Annie skulle sagt!*

Nu bär det af av till Hallstahammar. ligger nån mil innan Västerås, Yes me and mammi are going for a trip! Japp det är långt, men vill ju inte att mamma kör själv så då åker jag med som sällskap. :) Eftersom jag inte har körkort så har hon ju inte direkt nån nytta av mig :S haha! Here we go again!

Och eftersom mitt självförtoende är på topp idag så slänger jag med en bild på mig själv!

För att just idag mår jag bra, just idag e jag stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0