Torsdag

Hej alla mina glada fans! skämt åsido.. Idag känns det som att det är en ritkigt bra dag.. Sja spendera min dag på smögen, var länge sen sist faktiskt.. :) Så nu äre dags. Ska åka om ca en timme.. :) ska hoppa på bussen som malin åker från lysekil. Igår spenaderade jag tiden hos jessica och hops patrick :) fick lite kkläder av jessica som hon inte kan ha längre. *Tur att jag fortfarande är lite små tjock så jag kan ta hennes kläder ;)* Och sen färgade jag hannas hår igår. She is going blooond!

Och på söndag ska patrick göra färdigt min ros på axeln och ge den lite gröna blad :) Slänger med en bild på axeln sen. Ska bli skönt å få det klart..

Sen är jag hur glad som helst för morfars skull.. Han svarar bra åp sina cellgiftsbehandlingar, så jag fick glädjebeskedet på fredagen den 13, så otursdag släng dig i väggen! moahha. Så just nu är jag skit glad. Så nu är morfar skallig också, ist för att han skulle tappa allt håret så åkte rakapparaten fram ist. Men hellre en skallig morfar än en sjuk morfar :) Keep up the god work! :)

Nu ska jag ta ur min fläta å göra mig iordning :) skriver kanske mer sen.. Puss kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0