Update..

Så då har man vart hos jessica idag och druckit kaffe.. Lämnade även blommor då hon fyllde i Ons (?) Grattis igen och förlåt för att jag e sämst på höra av mig ibland.. *Skäms på mig*

Sen uppdaterar jag ju även för en liten stackare som klagar på mig, visste inte ens att det är nån som läser.. men det är ju alltid kul att höra :)

Har precis kollat på den 2 timmar långa showen med Lady Gaga. Och jag Älskar henne mer å mer för varje gång.. Vilken kvinna! Hon e ju bara för grym.. för 3 år sen vistte ingen vem hon var, nu är hon en av världens mest omtalade kvinnor. helt sjukt!

Så nu sitter jag ute med laptopen i knät och bloggar lite.. Får lite separationsångest nu då jag ska lämna tillbaka datorn till skolan imorgon. hon har ju vart min vän i nästan 3 år! Så imorgon ska jag in å få mina papper i skolan och fika med min rektor gamla kf och min mentor! Fika med rektorn är ju inte varje dag! ;P
 
Så nu funderar jag på vad jag ska göra av mitt liv?
Malta? - Nu eller senare efter sommaren?
Flytta nån annanstans?
Jobb?
Pojkvän?

Vafffan ska jag göra?

Ja just det. för dom som inte vet,. Så var jag ju på sjukhuset igen på återbesök på Reumatologen efter min rehabillitering. Och vet ni vad? Jag är nu frisk förklarad (?!) Tro det eller ej men det är sant. Så att jag har ont det får jag tydligen leva med. För det är inget fel på mig.. Haha nästan så jag skrattar åt det.. Men nu skiter jag i det och lever livet..

Nu ska jag greja lite så hörs imorgon!!

Tjingeling!!






Kommentarer
Postat av: Tessan

flytta hem till mig o jobba här.. o åk till malta efter sommaren ;)

2011-05-16 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0