Vad har hänt egentligen?

Ja alltså det där med att uppdatera ofta vad hände med det? Jag e nog inte så bra på det men eftersom jag har extremt mkt fritid nu så ska jag väl hinna med å blogga.. Eller?

Jag har faktiskt kommit till en instinkt här i livet att nu skiter jag i vad alla andra säger å gör som jag vill.. Är jag besviken på nån eller om jag grubblar på något så kommer det faktiskt komma ut här.. vill Folk läsa detta så får dom göra det.. Kritisera eller ge ris eller ros, gör det då.. Men det är min blogg mitt liv mina tankar. Så äre!

Har hänt sjuuuukt mkt i mitt liv det senaste halvåret, har har dejtat, icke dejtat blivit smått förälskad, blivit sviken, Vart sjuk och är nu frisk (?) Folk har förvunnit i mitt liv och folk har tillkommit.. Jag tänkerr inte göra ett inlägg som är 3 meter långt heller det orkar jag inte.. Men den här bloggen är ju till för mig. och ja jag delar den med allmänheten men ni läser på eget behag. Tvingar ingen att göra varken det ena eller det andra.. Men det är just för att jag ska kunna skriva av mig lite..

Just nu är jag mest besviken på en människa som borde stå mig närmre men som inte gör det.. Blir sviken gång på gång, Och har nu gjort det - igen.. Jag är måttligt trött på det.. Jag lägger inte ens energi på det.. Har varken ringt eller smsat på typ en månad? Varken jag eller han.. 

Och sen har jag tappat rösten också.. Så kanske därför jag skriver för att få ur mig lite.. Orkar inte öppna käften längre.. Låter som en åsna när jag öppnar käften och har gjort nu i 4 dagar.. Trööööttsamt!

Nu tänker jag faktiskt gå å lägga mig.. Har BB i bakgrunden och lägger mig och läser.. Har lånat sjukt bra böcker av Malin :)

Tjingeling på er.. 
Hörs imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0