Yeeeah!

Klockan är ca 2 på natten och jaa vrf inte blogga då? jo det gör jag.. Tessan sitter då å spelar GH :) Sketa sköj, men jag har ju fett ont i fingrarna efter typ 2 låtar så det går inge bra för mig haha.. Är ju som sagt nere hos Tessan i Stenungsund, trivs så gott här :) Jag kom igår och vi har väl inte gjort så mkt än, vart hos linda grannen, diskkuterat massa bra böcker :) Gilla! Sen var det å prata med poliser och grejer för å gripa några satungar som krossat rutor här på området.. idioti! Så somnade la typ 4 imorse.. jätte skönt å gå upp vid 10 sen.. NOT! Sen har vi tagit det lungt var på torp en sväng med syster och mamma :) Har även Quizzat på Harrys :) Tycker det är så jävla kul! :) Dick vann vi inte men vi var absolut inte bland dom sista heller moahhaa.. Imorgon blir det "Fredgsfika" på Sandbergs :) Sen ska vi slappa heeela dagen imorgon!! :)

Gillalalalalla läget!!

Slänger även med en bild på Tessan i mina underbart snygga glasögon :)

Skriver mer imorgon! Pöss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0